چگونگی مطالعه مفید و موثر برای آزمون دکتری

چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، انتشارات، انتشارات در تهران، انتشارات در شهرستان، ناشر، ناشر تبدیل پایان نامه به کتاب، هزینه چاپ کتاب، راهنمای چاپ کتاب، قرارداد با ناشر، چاپ فوری کتاب، چاپ مقاله در مجلات معتبر ، استخراج مقاله از پایان نامه، ترجمه تخصصی مقاله، چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه، پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد، پایان نامه کارشناسی ارشد، چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل کلیات پژوهش پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل ادبیات پژوهش پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل روش تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل یافته ها یا نتایج پژوهش پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل نتیجه گیری و پیشنهادات پایان نامه کارشناسی ارشد، ویرایش و تصحیح پایان نامه کارشناسی ارشد، فرمت دانشگاهی پایان نامه کارشناسی ارشد، فرمت بندی مقاله در کمترین زمان، ترجمه کتاب، ویرایش تخصصی مقاله، چاپ مقاله، شرکت در همایش، ترجمه فوق تخصصی متون علمی، افزایش اچ ایندکس اساتید، بروز رسانی منابع مقالات علمی، تبدیل پایان نامه به کتاب، چاپ کتاب از پایان نامه، مقاله نویسی، پایان نامه نویسی، آموزش آکادمیک، آموزش زبان انگلیسی، آموزش نرم افزار، پایگاه های علمی، ترجمه، اختصاص شابک،  استخراج پایان نامه از کتاب،  ویراستاری،  صفحه آرایی،  طراحی جلد،  صدور فیپا،  صدور مجوز پیش از چاپ، چاپ و صحافی، ساختار نگارش پایان نامه، تحلیل آماری پایان نامه، تحلیل آماری با SPSS، تحلیل آماری با SAS، تحلیل آماری با MATLAB، تحلیل آماری با STATA، تحلیل آماری، اقتصاد سنجی

مطالعه مفید برای آزمون دکتری

مطالعه مفید برای آزمون دکتری

چگونگی مطالعه مفید و موثر برای آزمون دکتری

چگونه می توان به دروس تمام شده مجددا زمانی را اختصاص داد و در این صورت چگونه می توان مباحث دیگر را به اتمام رساند؟

مدیریت خواندن دروس:

در این مرحله سعی کنید از مطالب اصلی آن کتاب خلاصه ای تهیه نمایید. با توجه به اینکه این کار زمان بر است از علامت گذاری مطالب مهم توسط ماژیک های رنگی حتی مداد و خودکار معمولی و یا نوشتن نکات مهم و استنباط خود در متن کتاب استفاده نمایید. در مرحله بعد به سراغ کتاب های مهم دیگر در این زمینه رفته و به صورت تطبیقی آن ها را مطالعه نمایید. در این مرحله نیز علامت گذاری مطالب مهم فراموش نشود. در پایان این مرحله شما تسلط نسبی بر مطالب این مبحث دارید و می توانید زمان مطالعه این درس را کاهش داده و دروس دیگر را در برنامه خود جای دهید. البته این درس را نیز از برنامه به صورت کامل حذف نمی کنید بلکه روزی یک الی دو ساعت را به تست زنی در این زمینه اختصاص بدهید. به این ترتیب هم می توانید دروس دیگر را نیز هم زمان با این درس پیش ببرید و هم اطلاعات خود را محک  بزنید تا در صورت نیاز طی مراحل بعدی مطالعه به رفع ایرادات خود بپردازید. فراموش نکنید در زمان تست زنی نیز نکات مهم تست ها را نوشته یا علامت گذاری کنید. این نکات منبع خوبی برای دوره های روزهای آخر است.

دور دوم مطالعه:

پس از اینکه دروس جایگزین را نیز به اتمام رسانده و به مرحله اول تست زنی آن رسیدید میتوانید دور دوم مطالعه درس قبل را شروع کنید. در این مرحله به سراغ خلاصه های خود بروید و ضمن دوره مطالب خوانده شده اشکالات مشاهده شده در زمان تست زنی را برطرف نمایید. به یاد داشته باشید که این دور از مطالعه زمان کمتری را از شما خواهد گرفت زیرا بجای خواندن کل مباحث فقط خلاصه ها و اشکالات خود را خواهید خواند. طی این مطالعه حتی ممکن است خلاصه های شما خلاصه تر هم بشود، در نتیجه مطالعه های بعدی زمان کمتری از شما خواهد گرفت. بدین ترتیب تا زمان آزمون بدون صرف زمان زیاد می توانید چندین و چند بار  دروس خود را دوره کنید و آمادگی خود را هرچه بیشتر بالا ببرید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به انتشارات ندای کارآفرین می باشد