چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، انتشارات، انتشارات در تهران، انتشارات در شهرستان، ناشر، ناشر تبدیل پایان نامه به کتاب، هزینه چاپ کتاب، راهنمای چاپ کتاب، قرارداد با ناشر، چاپ فوری کتاب، چاپ مقاله در مجلات معتبر ، استخراج مقاله از پایان نامه، ترجمه تخصصی مقاله، چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه، پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد، پایان نامه کارشناسی ارشد، چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل کلیات پژوهش پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل ادبیات پژوهش پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل روش تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل یافته ها یا نتایج پژوهش پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل نتیجه گیری و پیشنهادات پایان نامه کارشناسی ارشد، ویرایش و تصحیح پایان نامه کارشناسی ارشد، فرمت دانشگاهی پایان نامه کارشناسی ارشد، فرمت بندی مقاله در کمترین زمان، ترجمه کتاب، ویرایش تخصصی مقاله، چاپ مقاله، شرکت در همایش، ترجمه فوق تخصصی متون علمی، افزایش اچ ایندکس اساتید، بروز رسانی منابع مقالات علمی، تبدیل پایان نامه به کتاب، چاپ کتاب از پایان نامه، مقاله نویسی، پایان نامه نویسی، آموزش آکادمیک، آموزش زبان انگلیسی، آموزش نرم افزار، پایگاه های علمی، ترجمه، اختصاص شابک،  استخراج پایان نامه از کتاب،  ویراستاری،  صفحه آرایی،  طراحی جلد،  صدور فیپا،  صدور مجوز پیش از چاپ، چاپ و صحافی، ساختار نگارش پایان نامه، تحلیل آماری پایان نامه، تحلیل آماری با SPSS، تحلیل آماری با SAS، تحلیل آماری با MATLAB، تحلیل آماری با STATA، تحلیل آماری، اقتصاد سنجی

اخذ مجوز چاپ کتاب, اخذ مجوز کتاب, اخذ مجوز کتاب ارزان, استخراج کتاب, استخراج کتاب از پايان نامه, استخراج و چاپ کتاب, پخت غذا و دسر با کربوهیدرات پایین, تبديل پايان نامه به کتاب,تبدیل پایان نامه به کتاب, تبدیل پروژه به کتاب, تبدیل تز به کتاب, چاپ ارزان کتاب, چاپ دیجیتال کتاب, چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ محدود, چاپ سریع کتاب, چاپ کتاب انگلیسی, چاپ کتاب دانشگاهی,چاپ کتاب دیجیتال, چاپ کتاب رمان, چاپ کتاب سریع, چاپ کتاب شعر, چاپ کتاب فوری, چاپ کتاب کودک, خبر دکترا, خبر های دکتری, خدمات چاپ کتاب, دریافت شابک, دریافت فیپا, دریافت مجوز کتاب,قیمت چاپ کتاب, مراحل چاپ کتاب, هزینه چاپ کتاب شعر, هزینه های چاپ کتاب, هزینه ی چاپ کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب

نکته بسیار مهم درباره تبدیل پایان نامه به کتاب: 

برای انتخاب یک ناشر مناسب برای چاپ کتاب باید به نکاتی توجه کنید تا  از بوجود آمدن مشکل در آینده جلوگیری کنید:

قبل از هر گونه توضیحی بد نیست به شایع ترین پرسش نویسندگان شهرستانی پاسخ دهیم.

آیا تفاوتی میان یک ناشر تهرانی و یک ناشر شهرستانی وجود دارد؟

با قاطعیت تمام میگوییم خیر.هیچ تفاوتی میان یک ناشر از تهران با ناشری از شهرستان وجود ندارد. و هیچ وجه تمایزی بین آنها به خاطر شهر و یا استان از نظر موسسه شابک-کتابخانه ملی و وزارت ارشاد وجود ندارد. وجه تمایز بین ناشران فقط رزومه و اعتبار آنهاست. و چنانچه اهل هر شهری هستید در شرایط یکسان بین ناشری از تهران و ناشری از شهر خودتان، ناشر همشهری تان را برگزینید.چنانچه در شهر خود ناشری پیدا کردید که تمام مولفه های مدنظر شما را داشت، ارجحیت را بر ناشر شهر خود بگذارید. انتشارات خودمان  از تهران را مثال می زنیم به کسی برنخورد هیچ برتری نسبت به یک ناشر در شرایط مشابه از کوچکترین شهر کشور ندارد. ناشران خوب و خوشنام بسیاری در سراسر کشور وجود دارند.

ما به همکاران خود در سراسر کشور که به صورت حرفه ای فقط به چاپ کتاب می پردازند احترام گذاشته و ارادت داشته و داریم و فعالیت آنها را ارج می نهیم ولی مراکزی  که چاپ و نشر کتاب سرپوشی برای سایر فعالیت هایشان است را به عنوان ناشر و همکار خود نمی دانیم.

۱-فقط به کار چاپ کتاب اشتغال داشته باشد. در واقع ناشر واقعی باشد.

متاسفانه اخیرا برخی مراکز که شغل واقعی آنها نشر کتاب نبوده جهت استفاده از معافیت مالیاتی ناشران اقدام به اخذ مجوز نشر کرده و درکنار مشاغلی چون فروش پایان نامه-چاپ کاتالوگ و تراکت-عکاسی-موسسه تبلیغاتی و … اقدام به فریب افراد با وعده های دروغین می نمایند. پیشنهاد های وسوسه انگیز و دور از منطق از مشخصه های اینگونه مراکز است.

دیگر مشخصه بارز اینگونه مراکز(نگفتیم ناشر چون یک ناشر فقط کتاب چاپ می کند) سواستفاده از نام ناشران معتبر است که با افزودن پسوند و یا پیشوند به نام یک موسسه معتبر و با استفاده از این خلاء قانونی اقدام به فریب افراد می نمایند. اینگونه مراکز به ناشران مغازه ای معروفند حتی چنانچه دفتر هم داشته باشند.

تبدیل پایان نامه به کتاب یکی از روش های تقویت رزومه در مصاحبه های دکتری و مصاحبه های ادارات می باشد که امتیاز بالایی را هم در بر دارد.متاسفانه در این چند سال گذشته برخی مراکز فاقد صلاحیت با توجه به نیاز بازار برای تبدیل پایان نامه به کتاب اقدام به تغییر ماهیت داده و با اجاره کردن مجوز انتشارات و بعضا دریافت مجوز نشر و خرید دستگاه چاپ و صحافی دیجیتال کتاب در کنار مشاغلی همچون چاپ کاتالوگ-چاپ تراکت-چاپ کارت ویزیت-شرکت کاریابی-فروش پایان نامه و مقاله و بسیاری کارهای دیگر اقدام به تبدیل پایان نامه به کتاب می نمایند.

از مترو انقلاب که بالا بیایید جلوی در ورودی مترو حداقل ۳-۴تا تبلیغ تبدیل پایان نامه به کتاب و فروش پایان نامه به دست شما خواهند داد.وقاحت برخی از این موسسات به حدی است که هیچ ابایی از فروش پایان نامه و تبدیل پایان نامه به کتاب در کنار هم ندارند.

البته برخی هم زرنگترند و فقط تبلیغ تبدیل پایان نامه به کتاب را دارند و بدون اینکه حتی کوچکترین شکی کنید پایان نامه شما در جایی دیگر فروخته خواهد شد.

خب مشخص است وقتی دلال فروش پایان نامه و کارت ویزیت و تراکت چاپ کن و صاحب موسسه کاریابی وارد کار نشر شوند و سابقه چندین ساله خود در مشاغل غیرمرتبط به جای سابقه کار نشر جا بزنند، وضعیتی بهتر از این نخواهیم داشت.

نمونه ای از این مورد رو عینا اینجا میارم مرکزی که از چاپ کارت ویزیت و کارت عروسی تا فروش مقاله و پایان نامه رو کنار کار نشر انجام میده این تراکت ها رو در ۲روز مختلف از درب ورودی مترو انقلاب گرفتم و در جایی دیگر دفتر “انتشارات همه کار کن” مشغول به فعالیت هستش و جالبه اینکه سایت فعالی هم در زمینه تبدیل پایان نامه به کتاب تو اینترنت دارند و کاملا مشخص هستش که پایان نامه های جذب شده از اینترنت که برای تبدیل شدن به کتاب از صاحبان پایان نامه ها گرفته شده اند در میدان انقلاب به فروش می رسد.

۲- انتخاب ناشر متناسب با موضوع کتاب

در این موضوع باید دقت داشته باشید که ناشری که انتخاب می کنید حتما برای کتاب شما مناسب باشد. مسلما ناشر به تنهایی در کتاب موثر نیست و حتی یک ناشر کودک هم می تواند یک کتاب علمی را چاپ کند.

به مثال های زیر توجه کنید:

کتاب مدیریت در سازمان -ناشر: رویای کودکانه

کتاب داستانهای کودکانه- ناشر: علم و صنعت

با دقت در مثال های بالا درخواهید یافت که متناسب بودن ناشر چقدر می تواند در کتاب تاثیر داشته یاشد و برعکس انتخاب ناشر نامناسب ممکن است چه لطمه ای به کتاب وارد کند. منظور نام ناشر نیست بلکه ماهیت فعالیتی یک ناشر است که گاهی در نام ناشر نیز بروز پیدا می کند.

مسلما از نظر قانونی و از دید وزارت ارشاد هیچ وجه تمایزی بین ناشران نیست.(البته قطعا ناشران پرکار و فعال با سایرین تفاوتهایی دارند). ولی در بین برخی مراکز علمی و ادبی همیشه اینطور نیست. و دقت کنید با توجه به موضوع کتاب و موارد دیگر اقدام به انتخاب ناشر کنید.انتخاب نامناسب ناشر می تواند به رزومه شما لطمه وارد کند.

انتخاب یک ناشر کودک برای چاپ کتاب علمی و بزرگسال و یا انتخاب یک ناشر صنعتی برای چاپ کتاب کودک می تواند لطمه شدیدی به کتاب وارد کند. دقت در این موضوع درخواهید یافت انتخاب ناشر نامناسب ممکن است چه لطمه ای به کتاب وارد کند.

۳- برای چاپ کتاب به رزومه و اعتبار ناشر دقت کنید.

چاپ کتاب در موسسه ای که همزمان با چاپ کتاب اقدام به فروش پایان نامه-چاپ کارت ویزیت و …. می کند می تواند لکه ای در رزومه هر فرهیخته ای باشد که شاید هیچگاه پاک نشود.

چنانچه هنگام ارایه کتاب خود به سازمان و یا دانشگاه، پس از اینکه مسئول مربوطه با باز کردن کتاب و دیدن نام ناشر بدون اینکه حتی کتاب را ورق بزند بست تعجب نکنید. اگر شما به راحتی دریافتید که ناشرتان کنار نشر کتاب پایان نامه ویرایش و استخراج می کند-کارت ویزیت و کاتالوگ و آگهی ترحیم و تقویم و …. چاپ می کند آنها قبل از شما دریافته اند. مشکل به همین جا ختم نمی شود و ممکن است تا آخر عمر علمی و حرفه ای خود عواقب این موضوع را به همراه داشته باشید.

چاپ کتاب به صورت ناشرمولف با وجود برخی محدودیت هایی که دارد خیلی خیلی خیلی بهتر از چاپ کتاب توسط یک ناشر مغازه ای است.

یکی از مولفه های سنجش اعتبار ناشر، رزومه ناشر است. برای بسیاری از مراکز علمی رزومه ناشری که کتاب را چاپ کرده دارای اهمیت می باشد. ادعاهای هر ناشری را بررسی کنید.کتابهای ناشر و همچنین کتابهای ناشر در سالی که در آن هستید را در سایت موسسه خانه کتاب ببینید.در اینصورت میتوانید به وضعیت ناشر در کل و درآن سال پی ببرید.البته قطعا  تعداد آثار یک ناشر مهم نیست و موارد دیگر را هم باید درنظر گرفت ولی ادعای دروغ برخی از مراکز در مورد سابقه شان را به این طریق درخواهید یافت.

هیچگاه فقط به ادعاها توجه نکنید معمولا در مواجهه با مراکز کوچک شاهد ادعاهای خلاف واقع خواهید شد. اینگونه مراکز بدون پشتوانه بوده و خلاف ادعاهایشان را (مثلا سابقه ۱۵۰۰کتاب یا ۲۰سال سابقه نشر) را براحتی با جستجو در سایت موسسه خانه کتاب درخواهید یافت. ملاک ادعاهای هر مرکزی سایت موسسه خانه کتاب می باشد.

در لینک زیر در قسمت مشخصات نشر نام ناشر خودتون رو به صورت کامل بزنید.چنانچه بخواهید کتابهای ناشر در سالی که هستید رو ببینید سال رو هم در قسمت تاریخ نشر وارد کنید.

کتابهای ناشران اقماری که با اضافه کردن پسوند یا پیشوند به نام یک موسسه معتبر سعی در استفاده از نام و اعتبار ناشر اصلی دارند، با کتابهای ناشر اصلی یکجا نشان داده می شوند. در این موضوع دقت کنید.

برای مشاهده سابقه انتشارات در موسسه خانه کتاب کلیک کنید 

۴- به افراد و مراکز مرتبط با فروش پایان نامه و مقاله اعتماد نکنید

در اکثر مواقع اینگونه مراکز با سوءاستفاده از نامهای بزرگ اقدام به جذب افراد مینمایند.به عنوان مثال با ثبت موسسه به نام امیرکبیر کهکشان(این فقط یک مثال است) سعی در استفاده از نام و اعتبار انتشارات امیرکبیر می کنند. درحالی که چنانچه کمی تحقیق نمایید خواهید فهمید که موسسه طرف شما هیچ ارتباطی با امیرکبیر ندارد. نام کامل موسسه را در لینک بالا چنانچه جستجو نمایید متوجه تفاوت آنها خواهید شد.اصرار به تماس از طرف شما به دلایل مختلف از نشانه های بارز اینگونه مراکز است.

متاسفانه اغلب اینگونه مراکز در کنار کار نشر، اقدام به فروش و مشاوره پایان نامه و مقاله هم میکنند. در این حالت معمولا شرایطی فوق العاده ارایه میدهند و سود آنها تازه اینجا شروع میشود که اثر را با اعمال اندکی تغییر و یا حتی بدون تغییر به عنوان پایان نامه و مقاله به افراد دیگر می فروشند.در واقع با این کار بانک پایان نامه و مقاله مناسبی را برای فروش دارند.

این گونه مراکز شدیدا فعالیت دارند. چاپ کتاب برای شما با بهترین شرایط و بعد تبلیغات فروش مقاله و پایان نامه (شما) در میدان انقلاب

۵- به مراکز بدون مجوز اعتماد نکنید.

چنانچه مرکزی که میخواهید با آنجا کتاب چاپ کنید حاضر به گفتن نام ناشر قبل از انجام هر کاری نیست، به هیچ عنوان اعتماد نکنید.اخیرا مراکزی با عناوین فریبنده نظیر باشگاه علمی و انجمن نخبگان و …. اقدام به عقد قرارداد می نمایند و فاقد مجوز هستند. داشتن مجوز از وزارت ارشاد برای عقد قرارداد چاپ کتاب الزامی است ولی کافی نیست.

از قرارداد با مراکز فاقد مجوز اجتناب و در قرارداد با مراکز دارای مجوز به موارد گفته شده خصوصا استعلام از سایت خانه کتاب دقت کنید.

یکی از این گونه مراکز که حتی ثبت قانونی نیز نشده است و تبلیغات وسیعی هم دارند. نکته جالب در مورد این مرکز این است که تمام مطالب سایتشان کپی از سایت ما با عوض کردن فعل و فاعل و نحوه نگارش است.(متاسفانه برخی از همکاران عزیز نیز اقدام به این کار کرده اند).