شابک و اخذ شابک!

تبدیل پایان نامه به کتاب

چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، انتشارات، انتشارات در تهران، انتشارات در شهرستان، ناشر، ناشر تبدیل پایان نامه به کتاب، هزینه چاپ کتاب، راهنمای چاپ کتاب، قرارداد با ناشر، چاپ فوری کتاب، چاپ مقاله در مجلات معتبر ، استخراج مقاله از پایان نامه، ترجمه تخصصی مقاله، چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه، پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد، پایان نامه کارشناسی ارشد، چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل کلیات پژوهش پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل ادبیات پژوهش پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل روش تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل یافته ها یا نتایج پژوهش پایان نامه کارشناسی ارشد، فصل نتیجه گیری و پیشنهادات پایان نامه کارشناسی ارشد، ویرایش و تصحیح پایان نامه کارشناسی ارشد، فرمت دانشگاهی پایان نامه کارشناسی ارشد، فرمت بندی مقاله در کمترین زمان، ترجمه کتاب، ویرایش تخصصی مقاله، چاپ مقاله، شرکت در همایش، ترجمه فوق تخصصی متون علمی، افزایش اچ ایندکس اساتید، بروز رسانی منابع مقالات علمی، تبدیل پایان نامه به کتاب، چاپ کتاب از پایان نامه، مقاله نویسی، پایان نامه نویسی، آموزش آکادمیک، آموزش زبان انگلیسی، آموزش نرم افزار، پایگاه های علمی، ترجمه، اختصاص شابک،  استخراج پایان نامه از کتاب،  ویراستاری،  صفحه آرایی،  طراحی جلد،  صدور فیپا،  صدور مجوز پیش از چاپ، چاپ و صحافی، ساختار نگارش پایان نامه، تحلیل آماری پایان نامه، تحلیل آماری با SPSS، تحلیل آماری با SAS، تحلیل آماری با MATLAB، تحلیل آماری با STATA، تحلیل آماری، اقتصاد سنجی

انجام پایان نامه

انتخاب موضوع پایان نامه :

برای مشاوره یک پایان نامه خوب ابتدا باید یک موضوع مناسب برای پایان نامه خود انتخاب نماییم. در این قسمت می توانیم ازمشاور متخصص نیز کمک بگیریم. بسیاری از دانشجویان با جستجو در سایتهای علمی انگلیسی مانند ساینس دایرکت و یا سایتهای داخل کشور مانند ایران داک Irandoc.ir موضوعات مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی خود را انتخاب می کنند. همانطور که عنوان شد در مورد موضوع پایان نامه می توانیم از نظر مشاور نیز استفاده نماییم. معمولا مشاوران یک یا چند موضوع را جهت تحقیق و مطالعه به دانشجو پیشنهاد میدهند و دانشجو نیز ضمن مشاوره با استاد راهنمای خود ، یکی از موضوعات پیشنهاد شده توسط مشاور را جهت موضوعپایان نامه خود بر می گزیند.

تهیه پروپوزال :

پس ازاینکه موضوع پایان نامه انتخاب شد نوبت به تهیه پروپوزال میرسد. در این قسمت مسائل بسیاری به صورت کلی مطرح می شود که دانشجو باید مشاوره دهد. این مسائل در روشن شدن هدف پایان نامه نقش مستقیم دارند و مانند یک چکیده در برگیرنده موضوع تحقیق خواهند بود.

مشاوره پایان نامه :

پس از تهیه پروپوزال و تایید آن توسط استاد، دانشجو تحقیق و تفحص و مطالعات خود را آغاز نموده و با بهره گیری از دانش و امکانات روز ، دیتا و اطلاعات جمع آوری شده را توسط برترین متدها و نرم افزارهای روز دنیا پردازش می نماید و سپس بر اساس نتایج این پردازش به یک تحلیل علمی دست می یابد که نتیجه آن روشن شدن ابعادی از دانش است که قبلا تاریک یا ناشناخته بوده است.

انتشارات با داشتن بهترین متخصصان و مشاوران سعی در مشاوره مشاوره و راهنماییهای لازم جهت موفقیت شما در مشاوره پایان نامه را دارد. این مرکز با داشتن یک واحد خدمات ترجمه تخصصی  و یک واحد خدمات تایپ و صفحه آرایی و یک واحد مشاوره خدمات پاورپوینت ، سرعت مشاوره پایان نامه شما را بهبود بخشیده و ضمن مطالعه پایان نامه شما ، در تصحیح و اصلاح آن می کوشد. (( موفقیت شما ، هدف ماست. ))

کلیه حقوق این سایت متعلق به انتشارات ندای کارآفرین می باشد